090907

Jag sitter här med en klump i halsen och oroas över kära farfar som har blivit dålig. Det är tredje gången på kort tid som det händer och nu känns det som att han inte har långt kvar. Hela eftermiddagen har jag blivit nervös av att telefonen har ringt eller att mamma eller pappa ska komma med det där hemska beskedet som man inte vill höra... usch vad jobbiga sådana här situationer är.

Idag har jag varit på jobbet den större delen av dagen. Sedan blev det middag hos farmor och därefter en promenad med hunden och lillasyrran. Vi smet förbi mormor också för att plocka lite plommon, det är så himla gott!

Roligare än såhär blir det inte idag för nu ska jag snart sätta med framför tv:n med en kopp te och kanske något att tugga på. Ikväll känner jag för att gå och lägga mig tidigt och söva mig själv med Stieg Larssons tredje bok som jag äntligen börjar gilla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0