090904

Hej!

Jag sitter på jobbet och väntar på kunderna, det är nämligen glest mellan besöken idag. Men det är ju fredag, det är ju inte helt fel. Efter jobbet ska jag åka hemåt och packa väskan, sedan bär det av till Linköping över helgen. Det ska bli mysigt att umgås lite med Jonas nu när vi inte har setts på hela veckan. Ikväll blir det förmodligen något gott att äta och lite mys framför en film eller tv:n. Sedan får vi se vad resten av helgen har att bjuda på. Vad har ni för planer?

Just det, efter jobbet ska jag springa in på Din Sko och köpa mina fina boots också! Jag tycker det finns mycket fint ute i butikerna nu så det är svårt att hålla fingrarna i styr.

Nu är det bäst att återgå till jobbet. Ni får ha en härlig fredag! Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0