Uppiggande

Kvällen är här och nu börjar snart en ny vecka igen. Jag har varit på träning ikväll. Jag hann dock bara med step, men det var riktigt uppiggande. Jag har varit på lite halvdåligt humör hela helgen. Kanske att det beror på det tråkiga vädret, men såklart är det flera saker som har inverkan på hur man mår för stunden. Hur som helst kände jag inte alls för att bege mig till träningen idag och jag var inte heller ett dugg pepp inför en ny vecka. Jag kände att jag bara ville att det ska bli helg igen så jag får åka till Linköping. Men tur var väl det att jag tränade för vips så var mitt dåliga humör som bortblåst. Jag till och med fick känslan av att det skulle bli roligt att jobba imorgon, träna imorgon kväll och av att längta till den kommande veckan. Se vad lite träning kan göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0