Skakis efter dagens boxpass

Idag efter jobbet var det i vanlig ordning mat hos farmor och Bosse. Det är verkligen hur bra som helst (och gott) att få mat hos dem varje måndag. Vardagslyx! Mätt i magen var nästa stopp på Träningsvärk1 där det tränades core och box med Malin. Man skulle kunna säga att jag har kommit in i nya vardagsrutiner med jobb och träning nu när jag bor här i viken. Som tur är gillar jag rutiner. Jag är nog en tjej som trivs bra med dagliga rutiner, framförhållning, planering, listor och allmän ordning och reda omkring mig! Men visst kan lite spontanitet vara trevligt som omväxling! Hur som helst skulle jag komma till att boxpasset var riktigt hårt idag, men också galet skoj! Träning blir som bäst då den är hård och rolig, den kombinationen är oslagbar. För tillfället tycker jag att box är den roligaste träningsformen. På onsdag är det dags igen, bäst att köra på medan jag gillar´t! Och visst är det lite komiskt hur skakis man blir i händerna efter ett pass!


Nu ska jag slå en pling till min andra hälft, sen blir det nog läsning och nattedags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0