Så var det söndagskväll igen

Hej söndag!

Shit vad läskigt fort helgen har gått! Det känns som att jag inte riktigt har hunnit med att bara sitta ner och ta det lugnt utan jag har varit på språng och igång från morgon till kväll. Jag, mamma och Elin tog bilen upp till Linköping på lördagsmorgonen och kom för några timmar sedan hem därifrån. Däremellan har det varit IKEA, lite shopping, matlagning, Niklas Strömstedt, en natt i min egna säng, frukost, simhall, mat igen och sedan bilfärd till viken. Ja, vad var det sa - inte en lugn stund denna helg. Men trevligt har det varit!

Konserten med Niklas var faktiskt bra. Jag kom dit helt utan förväntningar då jag som sagt inte lyssnat på honom och följde med som sällskap till mamma. Det var en väldigt fin stämning med en nära kontakt med publiken. Han hade med sig en ung tjej som var jätteduktig på både sång och alla möjliga instrument samt en kille som också var väldigt duktig och hade världens inlevelse med musiken. Även om jag inte själv är ett fan av Niklas gillade jag den stämningsfulla musiken, de fina texterna, den fantastiskt duktiga och söta tjejen, gitarrspelet, alla udda instrument och det roliga mellansnacket mellan låtarna. Det var en jättemysig kväll tillsammans med mamma, det borde vi se till att ordna oftare!

Nu ska jag ta en liten kvällsfika med familjen ner i tv-soffan. Lite senare ska jag visa er vad som inhandlades i helgen. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0