Marknadskarameller

Nu fick det här bli ett supersnabbt inlägg för jag råkade visst fastna lite på facebook och om bara någon minut börjar Bonde söker fru. Mysigt program tycker jag. Sedan är det True Blood lite senare som jag såklart inte kan missa. Onsdagar har visst blivit min tv-kväll, men får självklart hård konkurrens av fredagens tv-tablå. Idol är ju svårtlaget.

Nej, men nu måste jag visst dra mig härifårn. Det får bli lite marknadskarameller framför tv:n idag för vi har nämligen haft "knallemarknad" här i viken. Hela stan var full av stånd, till och med min cykelparkering var occuperad. Men, men marknadskarameller är ju inte varje dag man får stoppa i magen så det ska vi inte klaga på. Förövrigt är jag helt slut i kroppen, och då främst i armarna, efter veckans andra boxpass.

Inte helt fel...


Hoppas ni också får en mysig onsdagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0