Vill ha helg nu

Hej onsdag!

Halva veckan gången och lillördag idag, inte illa det. Jag jobbar och står i och har dessutom planer för både eftermiddagen och kvällen. Direkt efter jobbet ska jag träffa Jens över en fika på People. Sedan är det dags för ett boxpass med Malin. Jag har varit ordentligt duktig på träningsfronten den här veckan. I måndags blev det core och cykel, igår afroyoga och idag box som sagt. Sedan är det min tv-tittarkväll. Synd bara att det inte är Idol, man hade ju börjat vänja sig vid att det var dags att slå på tv:n klockan åtta varje vardag. Men, men Bonde söker fru, Oskyldigt dömd och True Blood duger bra det med.

Idag på lunchen, mätt efter en matlåda med farmors fantastiskt goda rotmos, tog jag en liten tur på stan. Jag har som sagt nästan alltid en stund över på lunchen så då brukar det bli en liten promenad eller en titt in i någon butik. Idag fick jag med mig både det ena och det andra. Det blev en tunika till mig själv från H&M (jag är visst inne i en basplaggsperiod nu), en present till Adam som fyller år imorgon och lite hårprodukter. Bra och nyttiga köp.

I helgen ska jag åka till Linköping igen, det var några helger sedan nu så det ska bli jätteskönt att komma upp till lägenheten. Jag längtar massor - till Jonas, till Linköping, till fredagsmys med Idol och tacos, till serierna som vi ska se, till Schimpo, till att bara ha en lugn och skön helg hemma. Som tur är är det ju bara två dagar kvar på den här arbetsveckan!

Tjiing och glad onsdag!




Kommentarer
Postat av: Elin

Ja verkligen, och det gick bra för de andra med så det var nice.

Ja det lutar åt marknadsföring, det känns lite mer lockande än redovisning..så jag tror det får bli det.

Jag har inte så mycket planerat i helgen, kanske ska jobba och plugga lite, och sen träffa några kompisar,.får se om det blir nån fest eller så.

Vad ska du göra? Vi får ta och ses snart :)

2009-10-07 @ 21:34:01
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0