Långdag

Hej! Jag är nyligen tillbaka från min lunch. Idag blev det Keldas soppa Mediterranean Tomato som faktiskt var riktigt god och kan rekomenderas. Jag tycker Keldas soppor är toppen att ha till lunchen. Idag tog jag med mig ett kokt ägg, en tomat, kidneybönor och en macka som tillbehör. Det är himla skönt att slippa ordna med morgondagens lunch på kvällarna och då väldigt smidigt att köra på Keldas soppor.


Dagen idag bjuder på långdag på jobbet med mellanmålsfika och trevliga arbetssysslor. För tillfället håller jag på med ett övertagande av en kund och det är mycket att styra med kan jag lova, med samtidigt väldigt roligt! Jag gillar jobbet bäst då jag har många ärenden på mitt bord, det är då tiden går fortast och då kan jag välja att syssla med det jag känner för för stunden. Att sedan hoppa in i kassan då och då är bara trevligt för att då få lite variation och dessutom får träffa fler kunder. En trevlig och glad kund kan vara det det som gör dagen liksom!

Efter dagens jobb blir det kombinationspass med core och step. Det har blivit duktigt med träning den här veckan. Sedan på kvällskvisten blir det lite mat, dusch, packning för Linkan och förhoppnigsvis, om det hinns med, en film med familjen. Hoppas ni är pigga och glada trots allt det gråa och blöta utanför fönstret! Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0