Helgen

Hej söndag!

Jag är lite trötter idag efter en rätt sen kväll med tjejerna igår, och envis som jag är ville jag inte sova för länge nu på morgonen. Jag gillar inte att sova bort den lediga tid jag har nu på helgerna.

Den här helgen har varit lite sådär måste jag säga, allt har inte riktigt blivit som jag tänkt mig, men så blir det ibland. I fredags blev det en lugn kväll i soffan med familjen. Vi såg först på Idol och därefter på Män som hatar kvinnor. Bra film, men jag gillar boken mer då det alltid utesluts så mycket i filmerna. Jag har kommit på att det är bättre att se filmen först och läsa boken sedan.

På lördagen blev det lite sovmorgon med Jonas. Framåt eftermiddagen var det kalasdags för kusinerna som fyller år i dagarna. Det blev mycket godsaker som ramlade ner i magen och inte nog med det så åt Jonas och jag plankstek hemma hos hans familj efteråt. Kvällen spenderades sedan med tjejligan hos Micha. Det blev mycket prat och lite tv-tittande och en jättemysig kväll då vi var samlade alla fyra. Det händer ju inte alltför ofta nu när jobb och skolor har dragit igång och det är alltid lika kul när vi ses!


En fin bild på tjejerna (2007)


Nu ska jag åka till Jonas. Vi ska ta en tur till Lager 157 och sedan gå en promenad innan det är dags för honom att återvända till Linköping. I eftermiddag blir det förmodligen en fika hos mormor, man får ju inte glömma att det är kanelbullens dag idag! Ikväll blir det lite träning också, core och step är planen.





Ha en fin söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0