En bra helg

Jag har haft en jättefin helg här i Linköping. För tillfället, liksom varje söndag, är Jonas iväg på rep med Lithe Blås så jag passar på att uppdatera er lite. Jag ska ta tåget hem tidigt imorgon bitti så jag har söndagskvällen kvar här i Linkan. Det är faktiskt himla skönt att ha hela söndagen här uppe och inte behöva känna sig stressad för att man ska med ett tåg en viss tid på eftermiddagen/kvällen. Visserligen blir det lite tidigt på måndagsmorgonen, men jag räknar med att kunna sova en blund på tåget (och få med mig väskan den här gången, haha).

Här kommer lite bilder från gårkvällen då Josse och Erik var hemma hos oss. Det blev fotboll (med sämsta resultatet), sällskapsspel, några glas vin (öl för grabbarna) och underbart god marängsvisch. Sammanfattningsvis en riktigt trevlig kväll!









Idag blev det en välbehövd sovmorgon för vår del. Sedan har vi varit på stan och fikat med Alma på Espressohouse. Självklart blev det en chailatte! Det fanns en hel del att prata om för jag har inte träffat Alma sedan sommaren. Bättring på det!






Nu sitter jäg här och gäspar och överväger att gå in och sätta mig i tv-soffan med en kopp te och några clementiner, tända några ljus och svepa in mig i en filt. Kombinerat höst-och söndagsmys med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0