091029

Hej på er!

Jag är hemkommen från jobb och träning och ska nu avnjuta min torsdagskväll med en massa sysslor. Det ska duschas, packas, plockas och fixas lunch för morgondagen. Denna vecka har gått lika fort som alla andra då det redan är torsdag kväll och endast en halvdag på jobbet återstår. Imorgon är det ju dagen före alla helgons dag, vilket innebär att banken stänger klockan 13 och vi slutar 45 minuter därefter. Det är trevlig tycker jag, inte helt fel att få en större dos av fredag liksom! Visserligen ska jag även denna helg till mitt andra hem och till min pojke, det är ju trots allt där jag hör hemma. Det blir såklart lite mycket åkande fram och tillbaka, men det får man liksom stå ut med för att få träffas den lediga tid man har.

Igår kväll var jag hemma hos Matilda där hon och jag bakade scones tills Micha kom från sitt jobb. Jag tycker det är så himla mysigt att äta scones och dricka te med tända ljus och trevligt sällskap. Att det sen är himla gott skadar ju inte.




Ha det nu så bra så hörs vi snart igen! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: det var vanlig sprayfärg :) vet dock inte vart den kommer ifrån då syrrans pojkvän köpte den. men tror det är butterics :)

2009-11-01 @ 19:47:05
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0