091016

Hej!

Mina inlägg har lyst med sin frånvaro här i bloggen den här veckan. Men jag har helt enkelt inte haft någon inspiration som har gett mig lusten att skriva något.

Veckan har bestått av jobb, lite övertid, träning onsdag och torsdag samt lugna hemmakvällar framför tv:n med familjen. Idag eller imorgon ska jag dock bege mig till Linköping. Den här helgen får mamma och lillasyster dessutom följa med. Jag ska nämligen följa med mamma på Niklas Strömstedt på Konsert och Kongress på lördag kväll. Hon gillar honom och även om jag inte lyssnar på hans musik så kan jag tänka mig att det kan bli en härlig stämning med Niklas stämma och en aukustisk gitarr i hans knä. Resten av helgen blir det förmodligen badhuset, lite shopping och IKEA-besök. Jag har en känsla av att helgen kommer att svischa förbi ännu fortare än vanligt bara för att jag känner att jag skulle behöva lite extra ledigt just nu. Bara en dag eller så för att inte göra någonting, det skulle uppskattas. Känner dessutom en enorm längtan efter att ge mig ut på en resa, det vore verkligen det optimala nu när Sverige blåser bort i den isande nordanvinden. Det var alldeles för länge sen jag var ute på resande fot. Jonas, jag tror vi måste styra upp något här!

Trevlig helg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är varmt välkommen;)!

2009-10-16 @ 21:54:30
Postat av: Matilda

Om du har vägarna förbi Nilsons skor i helgen, så kan du väl kolla om skorna jag bloggade om finns där??????

2009-10-16 @ 22:13:17
URL: http://eliassonmatilda.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad bra! Ja, jag brukar ju ha 39 om skorna är normala i storleken. Annars är det väl 38 som gäller! Men spana lite du bara!

2009-10-18 @ 10:35:07
URL: http://eliassonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0