091001

Första oktober idag mina vänner. Tiden flyger som sagt iväg och snart är det jul och grejer. Det ni! Idag är det deppväder ute. Regn, blött och jättetrist, fy alltså! Jag jobbar som vanligt och nu har jag förflyttat mig från kassan lite längre in i lokalen här på banken. Dock har jag inte riktigt fått in flytet än känner jag. Jag har ju inga egna kunder och har därav lite dåligt med sysslor för tillfället. Men med tiden kommer det nog komma igång ska ni se. Imorgon har jag till och med ett inbokat möte med en lite familj, spännande! Nu är det snart torsdagsfika och sedan börjar dagen lida mot sitt slut. Idag blir det träning med Malin och sedan ska jag självklart se Idol när det är dags. Igår var det ju Erik som var stjärnan, jag bara älskar hans röst!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så mycket :) Blev jätteglad!

Sov gott.

2009-10-01 @ 20:37:04
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe ja precis, man är inte alltid med i matchen:P

Kattis bor uppe hos mina föräldrar.. hon är ute nu utan koppel och så, och jag är ju inte hemma så mycket så det är bättre att hon får vara där så får jag komma och hälsa på henne istället:)

Allt är fint faktiskt! Hur är det själv?

Händer nåt skoj i helgen?

2009-10-01 @ 23:28:44
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0