People

Hej hej, det var inte igår! Här behövs lite uppdatering tycker jag!

Igår var det jobb fram till fyra som gällde, sedan tog jag mig till den nyrenoverade simhallen för att simma några längder. Simning är bra träning, men inte sådär superkul enlig mig. Men kanske att jag kommer att åka dit några gånger i höst/vinter för det är ju trots allt ganska skönt att sätta sig i bastun efter sisådär 40 längder. Väl hemkommen från simahallen kom Jonas och Schimpo från Linköping. Vi åt taco- och köttfärspaj tillsammans med min familj och såg sedan på Idol. Erik, Mariette och Tove är fortfarande mina favoriter, och Erik var verkligen av världsklass igår!

Idag bakade jag scones till frukost som jag bjöd Jonas på. Alltid lika gott. Efter en lugn och skön morgon tog vi oss till stan där vi handlade lite presenter och fikade supergod morotskaka och latte på People. Vi slog oss ner vid Matildas och Linas bord och när de hade gått kom Martin, Linn och John och gjorde oss sällskap. Så himla trvligt att bara träffa på en massa folk på samma ställe och spontanfika!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0