The Hangover

Hej!

Jag sitter här och lyssnar på Kents Röd och äter clementin. Jonas är iväg på rep med orkesten, men som tur är skulle han komma hem lite tidigare än vanligt. Den här dagen har gått alldeles för fort, vi har inte hunnit med hälften av vad vi skulle göra. Vi hade planer på att baka brownies med cheescakeglasyr och se en film, men bakningen får vi lov att skjuta på tills nästa gång jag kommer upp hit till Linköping. Filmen däremot, får stå för kvällens underhållning.

Vi inledde söndagen med frukost i soffan framför Dexter. Sedan blev det en skön promenad och ett besök på Campushallen där jag köpte ett 10-klippkort. Därefter handlade vi lite för att sedan åka hem och laga tacopaj. Alltid lika gott och en av mina favoriträtter måste jag säga! Vi började titta på The Hangover, men får fortsätta sen när Jonas kommer hem igen. Den verkar vara riktigt rolig!




Nu ska jag kolla på Gossip Girl. Sedan blir det som sagt filmmys med min pojk och nyponsoppa med mandelbeskvier som tilltugg. Mums.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe Hangover är klockren, blev sugen på att se den nu bara för det:)

2009-11-16 @ 18:34:36
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0