Regnrusk utanför

Hej hej!

Jag måste bara börja med att sura lite över det hemsk tråkiga vädret vi har idag. Det bara regnar och regnar och jag har egentligen bara lust att gosa ner mig i soffan framför en film med något smarrigt att tugga på. Men, men plikten kallar och det är jobbet jag måste vara på såklart. När den här arbetsdagen är över blir det förmodligen träning. Jag har packat ner träningskläderna, men har inte riktigt bestämt mig om jag orkar vänta i en timme på stan innan det första passet drar igång. Det blir i så fall core och sen cyklepass. Vi får se hur mycket det lockar med filmmys i tv-soffan i eftermiddag.

Festen hos Ola och Annie i lördags var väldigt lyckad för min del då jag hade himla skoj med mina flickor, både på festen och på dansgolvet på Palladium. Dock fick jag inte några bilder eftersom jag råkade glömma minneskortet till kameran hemma. Klant. På söndagen var vi hos Linda som har fyllt år, det bjöds på tårta, kaffe och kakor. Därefter mättade jag magen med mat hos Jonas familj och på kvällen träffades jag och tjejerna hos Matilda. Vi tjuvstartade med lite juligheter som glögg, saffransmuffins och skumtomtar, så himla gott och supermysigt! Det känns att julen börjar närma sig, vilket ju är hur härligt som helst!

Deppa nu inte bort i regnrusket, jag har hört att solen är på ingång mot slutet av veckan! Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0