Out of commission

Jag vet inte vad det är med mig, men jag är helt oduglig när det gäller shopping för tillfället. Idag innan träningen tog jag en runda på stan för att fördriva tiden. Jag provade några plagg, men kunde bara inte gilla dem. Eller så var det bara det att jag inte var shoppingsugen. Visserligen är det väl bra för min del att inte spendera en massa pengar på kläder, men samtidigt är det inte riktigt likt mig. Jag vill ha nya kläder, men vill inte shoppa. Haha, vilket lustigt och oväsentligt i-landsproblem! Hoppas det ordnar upp sig till helgen och Linköping!

Shoppingsugen eller inte, hur som helt gillar jag de här nyfunna godbitarna på H&M. Jag tycker det kan vara riktigt snyggt med en jumpsuit och ett par ballerinaskor skulle jag faktiskt behöva.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0