Några tankar

Hej onsdag!

Ikväll tänkte jag spendera en lugn kväll hemma. Onsdagar bjuder på bra tv-underhållning så jag kommer att vara bänkad från klockan 20 till 23. Det är bönder, oskyldiga och vampyrer som gäller för kvällen. Det har blivit träning både i måndags och igår så idag blir det vila.

Jag funderar faktiskt på att skaffa ett "klippkort" på Campushallen i Linköping också. Då kan jag även träna på helgerna när jag är där uppe, med Jonas och med Josse. Jag tycker verkligen Campushallen är superbra om man jämför med vad Träningsvärk1 i Västervik har att erbjuda. Bra ledare, massor av pass att välja mellan, bra lokaler, bra gym och en härlig träningsatmosfär är oslagbart. Jag saknar det lite faktiskt. Ska ärligheten fram saknar jag även plugget litegranna. Jag gillar verkligen livet som student och flexibiliteten med att plugga. Det är samhörighet, frihet under ansvar och känslan av att lära sig som klingar i mitt huvud när jag tänker på de två hittills avklarade studieåren. Självklart saknar jag även min vardag med Jonas och att få bo i min egna lägenhet. Men tiden går fort och nästa höst är snart här så jag är snart tillbaka i min verklighet som student igen!

Där har ni lite tankar som cirkulerar i mitt huvud just nu. Ni får ha en trevlig eftermiddag och kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0