Life is up´n down

Nu har jag suttit och bläddrat igenom mina blogginlägg genom åren... eller det var kanske att ta i, bloggen är ju bara ett drygt år gammal. Men hur som helst blev jag lite nostalgisk, det finns en hel del fina minnen bland de där inläggen. Nu vill jag både resa, ha sommar, åka skridskor och dricka varm choklad, träffa mina kära vänner, festa, baka, träna och hundra andra grejer man kan syssla med. Men den här kvällen kommer förmodligen inte att bjuda på mer än mys framför tv:n och en kvällspromenad, vilket visserligen inte är helt fel det heller.

Imorgon är jag ledig från jobbet eftersom min farfar ska begravas. Det är den andra begravningen jag går på det här året, och också den andra hittills i mitt liv. Det har hänt en hel del tråkigheter under året, både det ena och det andra. Men som tur är finns det ändå ljusglimtar som förgyller vardagen även när livet är tungt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Tänker på dig farfar...

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det är jobbigt med begravning.. hoppas du mår okej ändå och att begravningen blir fin.

2009-11-04 @ 22:27:35
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: Elin

precis..

Jo tack, allt är bra med mig. Ja på lördag är det dammiddag med western-tema:)

Vad ska du göra i helgen? Blir det Linkan?

Kram

2009-11-05 @ 16:54:21
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0