Kan tomten komma tidigt i år?

Hej bloggen!

Jag har då och då lite brist på saker att skriva om här, och då finns risken att det blir det där vardagsgnatet. Hoppas ni inte misstycker. Jag tycker dessutom att jag kan vara dålig på att visa bilder, jag vet ju själv hur mycket trevligare det blir att läsa en blogg med mycket bilder. Och det är inte det att jag inte vill visa er. Jag vill, men jag och min kamera kommer inte riktigt överens. Jag har sagt det förr och det tåls att upprepas (som en liten uppmaning till mig själv, och till tomten såklart); jag borde skaffa en systemkamera. Jag tror verkligen jag skulle gilla att få en ny kamerakompis för jag tycker om att ta fina bilder. Naturbilder, porträtt, detaljer, kläder... ja det mesta som går att fånga på bild helt enkelt.

Nu, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0