Ikväll gäller det

God morgon!

Jag är kvar i Linköping, och gissa vad! Jag är ledig idag! Så attans skönt att få en extra dag helg och inte behöva gå upp klockan 5 för att åka med bussen/tåget till Västervik på måndagsmorgonen. Anledningen till ledigheten är att brorsan (Albin), min morbror och min kusin kommer hit kväll för att se på LHC - HV71 i Cloetta center. Det blir andra gången jag ser en elitseriematch, faktiskt samma lag dessutom. Förra gången var det slutspel och HV tog hem guldet (tyvärr) och det var verkligen galet bra stämning. Så förväntningarna är höga om man säger så.

Nu ska jag ta mig i kragen och ta tag i dagen. Det blir träning på mitt favoritställe; Campushallen, och därefter lunch med Jonas på Campus. Glad måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0