Helgen över för den här gången

Oj, redan söndag kväll... igen! Jag har helt glömt bort att nämna fredagskvällen som ägnades åt bio med trevligt sällskap. Vi såg som sagt på New Moon och jag gillade den faktiskt, även om jag tyckte den första filmen var något bättre. Jag gick dit utan några förväntningar då jag hade hört mycket negativt om den. Nu måste jag sätta igång att läsa boken också!

Igår kväll åt vi på Gusto med Jens och Malin. Det var väldigt trevligt och den stenugnsbakde pizzan var verkligen över förväntan! Jag tog en som hette Parma med parmaskinka, gorgonzolaost, ruccolasallad, kronärtskockor mm. Riktigt god pizza. Innan pizzan beställde Jonas vårrullar som jag smakade lite av. Till efterrätt blev vi alla bjudna på chokladtryffel med hallon som kompensation för att Malin först fick fel mat. Vi satt på Gusto till stängningsdags, sedan bjöd Jens och Malin på ett glas vin hemma hos sig.


Gott, gott, gott!




Idag blev det en lugn förmiddag framför reprisen av Idol eftersom jag missade fredagens program. Sedan var det dags för ettårskalas för söta lilla Filippa. Det blev hemmagjord smörgåstårta, och fika på det. Därefter härlig söndagsträning.


Födelsedagsbarnet och min andra kusin Ebba som hjälper till att öppna presenter


Vår present; ett par urgulliga tofflor med en söt rosa rosett på sidan


Det var min helg det. Nu ska jag unna mig en skön stund framför tv:n med något gott att smaska på, det hör ju liksom till söndagskvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0