Fina under

Hej på er i novembermörkret!

Jag misstänker att ni har sett den senaste reklamen från Gina Tricot? Jag tycker att underkläderna där ser riktigt fina ut. Dock kan man ifrågasätta dess kvalitet. Senast jag köpte underkläder på Gina upptäckte jag att det var extremt dålig kvalitet på dem. Det var spetstrosor som liksom har börjat "tråda" sig. Det är som att resåren har gått i tusen bitar och sticker ut från spetstyget. Skumt. Hur som helst kanske det kan vara en idé att ta en titt på dem här. Underkläder är något som jag alltid tycker mig behöva då jag är megatrött på de flesta jag har. Kan vara ett litet julklappstips nu när vi närmar oss juletider.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0