Njuter av den sista biten av helgen

Hej söndag!

Helgen börjar lida mot sitt slut och jag beklagar mig som vanligt över hur fort den har gått. Jag har precis bestämt mig för att stanna i Linköping över natten och ta det tidiga tåget hem imorgon. Min plan var från början att ta ett tåg som går straxt efter nio ikväll, men efter lite velande har jag nu bestämt mig för att trotsa morgontröttheten för att få sova hos J en natt till. Egentligen har jag redan sagt hej då till honom (han är på rep med orkestern för tillfället), men det får bli en liten surprice att jag är kvar! Hihi, jag kanske skulle gömma mina skor tills han kommer så blir han ännu mer förvånad när han får se mig!

Helgen har som sagt förlöpt väldigt fort. Vi inledde med fredagsmys med god mat, Idol, en påse godis och lite serietittande. Lördagen bjöd på sovmorgon, morotskakebak och besök ute i Örtomta hos Jonas systers familj. Idag blev det sconesfrukost med cream cheese, hallonmarmelad, te och hela baletten. Sedan har vi även tagit en shoppingrunda på Ikanohuset. Jag fick med mig lite förnödenheter hem som jag kan visa er en annan dag. Innan Jonas åkte iväg på rep lagade vi lax och risotto och sedan har det blivit lite tv-tittande varvat med bloggande och bloggläsande för min del.

Det var min helg det, och den tänkte jag avsluta med ett skönt bad som jag nyss har tappat upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0