Årets önskelista till tomten

Bäst att vara ute i god tid och berätta för er vad jag önskar ska ligga i klapparna från tomten den här julen.


Namnhalsband i silver i modellen "Lillemor"



Underkläder (dessa från Gina Tricot)



Fina lyktor - både hängande och stående


Läckert halsband från H&M



Tre böcker - Elsas Mode, När jag hör din röst och Den förlorade symbolen


Gummistövlar



Träningslinne från Röhnisch (på Intersport)



Strumpor! Gillar dessa i leopardmönstrat på H&M



Chailattepulver från Espressohouse



Yankee Candle med kaneldoft



Svart baddräkt (fel säsong?)



En systemkamera (kan nog inte nämnas för många gånger) står egentligen högst upp på listan



Tight dark clean wash från Cheap Monday



Påslakanset från H&M Home




Tygkorgar från H&M Home (de svarta)



Presentkort på parfym


Fårskinn från IKEA



Oj, det blev en lååång lista. Dessutom är det inte helt omöjligt att jag fyller på den om jag kommer på något mer. Hoppas den blir till hjälp i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0