091125

God dag onsdag!

Vilken tråkig start på dagen det blev idag när jag var tvungen att cykla till jobbet i regn. Usch och fy! Jag hann inte dra på mig regnkläderna och trodde inte att det regnade så pass mycket som det gjorde. Men regnet har upphört och nu ska det inte klagas mer. Jag tycker till och med att det var riktigt skönt förut när jag var ute en sväng på lunchen. Jag tittade in på Vero moda och hittade en fin tunika, ett sånt där perfekt vardagsplagg ni vet. Egenligen skulle jag inte handla mer den här månaden, men jag är allt bra sugen på den. Det är ju trots allt löning idag. Jag får se om det blir ett köp eller inte. Jag ska i alla fall gå en stund på stan efter jobbet eftersom jag ska träna boxpass ikväll och har lite dötid innan passet drar igång. Jag borde dessutom sätta igång med julklappsbestyret, jag får nog lov att avsätta lite tid för det i helgen i Linköping.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0