091112

Torsdag idag gott folk. Den här gråa veckan har trots allt förflutit fort fram och imorgon vankas fredag, vilket gillas skarpt. Idag jobbar jag till 18,30 då vi har utökat öppettiderna lite. Jag har nyss varit och stoppat i mig lite gott i magen. Det var Thomas tur att inhandla torsdagsfikan idag och han bjöd på nyponsoppa, mandelbeskvier, frallor, ost, någon slags skinka, clementiner, miniplommontomater, kex, dessertost och juice. Gott var det.

Imorgon är det jobb fram till 16 som gäller och därefter sätter jag mig på tåget mot Linkan. Som alltid ska det bli jätteskönt att tillbringa en lugn och skön helg där. Planen är stan på lördag och en slappsöndag med god mat, mys och catch up av de serier som det har kommit nya avsnitt av. På lördagen ska även Matilda och John till Linköping för att handla lite bebisgrejer (hur gulligt?) så vi har bestämt, tillsammans med Josse, att vi ska ses en sväng. Även Jennie hålls i trakterna och ville kika på balklänning så det blir ett tight schema på lördag.

Nu har ni lite bättre koll på vad jag styr med och vad jag har för helgplaner. Hoppas ni har haft en fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0