Valborg

Jag lovade ju att berätta mer om valborg och även att lägga upp några bilder. Tyvärr blev det inte så många bra bilder men några kan jag ändå bjuda på.

Dagen inleddes med en s.k. spritvandring som tog sin början vid Trädgårdsföreningen. Vi blev indelade i lag om ca. sex personer och det var stationer såsom banga ballonger, krypa genom hål i nät, spela fotboll samt en snacksstation. Det var riktigt skoj och jag pangade både ballonger och gjorde mål i fotbollen. Dock var inte shotarna som bjöds på de godaste jag smakat...

Efter spritpromenaden hade de en spelning för SOF-byggarna. Jag och en annan tjej som heter Ylva fick vara med på den sista låten som dansare. Det var kul och jag tror faktiskt att det gick ganska bra ändå. Det var bara att kolla hur de andra gjorde och vifta med de där blå och gula pompomsen. Efter spelningen var det dags för sittning. Där blev det mat (kycklingpaj), sång, och dans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0