Ljuset i tunneln

Idag är dagen då den sista tentan, eller rättare sagt duggan, för den här terminen blev gjord. Skönt. Så skönt! Och som grädde på moset så vet jag att jag fixade den också (vi fick svaren på frågorna under dagen och jag hade mitt kladdpapper i väskan där mina svar stod). Nu är det "bara" grupparbetet som ska göras klart, lämnas in och presenteras. Visserligen är det en del att göra, men de jobbiga kvällspluggandet är över och jag kan koppla bort skolan och ta helg i helgen! Nu är det alltså mest roligheter som händer framöver. På lördag är det aktivafest för oss som har varit just det, dvs. aktiva i ELIN (ekonomföreningen för er som inte vet). Då blir det något slag av aktiviteter på dagen, då kläderna ska vara oömma (hmm.. läskigt) och därefter finsittning på Platå framåt kvällen. Det kan nog bli riktigt trevligt. På söndagen ska jag vara ledig, det kanske kan bli en joggingtur (om jag är frisk), en glass i solen (hoppas) och kanske filmkväll. Bara söndag. Lugnt och skönt.

Nu när sommaren är nära skulle det passa bra med en maxi-klänning. Jag gillar den som Jennie Hammar hade på Bahamas; röd och fin. Helt perfekt för fina sommardagar! Faktiskt så tror jag att jag (eller Linn) har hittat vart den finns att köpa, nämligen på La Garconne. Tyvärr kostar den mer än vad min plånbok är tjock...




Nu börjar klockan bli mycket, och hur mycket jag än blundar och hoppas jag hamnar i Bahamas iklädd den röda drömmen så händer ingenting, så jag tror det är läggdags nu. Natti.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Letar du fortfarande efter en randig tröja? :) Zara har fått in jättefina (jag har själv köpt två, i olika färger, kan spana in dem i bloggen). Dem säljs bara i en storlek,(M), är liksom som en onesize storlek är sitter sådär snyggt oversize.

2009-05-29 @ 14:34:50
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Precis!

Tack :)

2009-05-31 @ 21:54:25
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0