Helgens bravader

Hej och ursäkta för dåligt bloggande de senaste dagarna. Jag skyller på en fullspäckad helg och dåligt blogghumör. Ibland är det bara så; man har ingen inspiration och tycker inte man har något vettigt att skriva om.

I fredags var det Utekravall och kvällen inleddes med tacos hemma hos oss med Josse som gäst. Sedan tog vi oss vidare (i regnet) till en förfest i Ryd hos några av Jonas klasskompisar. Som tur var slutade det regna när det var dags att dra sig till UK, och kallt var det inte heller så jag blev nöjd. Väl på plats spleade Petter, och även om jag inte själv lyssnar på hans musik så var det riktigt härlig stämning! Josse och jag stod längst fram vid scenen och hade hur kul som helst! Vi dröjde kvar ett litet tag till på området och dansade till bra musik, därefter gick vi hem till oss och åt pommes och hamburgare. Vad gör man inte för att må bra dagen efter? Och visst gjorde jag det, visserligen låg jag kvar i sängen länge, men det är ju fullt normalt efter en utekväll.

Lördagskvällen spenderades hos Madde som hade födelsedagsfest med grillning och massor av lekar. Det var roligt, men aningen kyligt i blåsvädret. Tur i oturen kan man väl säga - blåst men i alla fall inget regn. Det blev ingen utgång för min del, jag är inte typen som kör två dagar i rad. Haha, jag börja nog bli gammal.

Under söndagen tog jag igen allt (eller det mesta) plugg jag hade bortprioriterat under de föregående dagarna. Jonas var hemma en sväng i Västervik för att lämna bilen där för besiktning (den gick igenom kan jag meddela), så jag hade inget roligare för mig än att plugga hela dagen lång.

Idag har en ny vecka med massor av plugg satt igång. I den här kursen, Strategi och Styrning, är det massor av olika teorier som ska läras in och dessutom ska vi göra ett stort projektarbete som vi har satt igång med idag. Med andra ord har jag att göra de här veckorna innan sommarlovet. Dagen har alltså spenderats i skolan och nu på eftermiddagen har vi handlat och lagat Marias goda kycklinggryta.

Nu blir det Lost. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0