Gottigt glassigt

Vilken underbar helg; strålande väder, trevlig och roliga aktivafest och en lugn och skön söndag helt utan måsten. Jag sitter här  och lyssnar på Lasse och längtar till sommarlov och härliga sommarkvällar i Västervik. Som tur är behöver jag inte vänta alltför länge efter det eftersom lovet börjar på fredag. Hur galet fort har inte våren gått då? Jag hinner inte med!

Har ni smakat McDonalds nya smak på McFlurry? Marängsvisch. Mmm, jag tycker den är god, med en massa minimaränger, chokladsås och smak av banan. Jonas och jag tog varsin glass idag när han kom hem efter plugget i skolan. Det har blivit lite våran grej att äta McFlurry. Det var bland det första vi gjorde när vi började träffas i juni 2006. Vi satt i hamnen i solnedgången och åt McFlurry Strawberry surprise. Romantik på hög nivå, hihi!


Älsklingen och jag för snart tre år sedan



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Verkligen gulligt! Man blir ju lite ställd också :D

2009-06-02 @ 09:07:53
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0