Sommarlängtan

Hej på er!

Hoppas ni har njutit av solen idag! Visst har det varit underbart skönt väder!? Dock har jag själv mest suttit inne med mina böcker och pluggat. Jag har försökt lapa lite sol under lunchen, på promenaden hem från skolan och en stund på balkongen - lite sol är ju bättre än ingen alls. Jag har dugga på torsdag (sista "tentan"!!) så nu gäller det att ligga i de närmsta dagarna. Det ska bli så skönt när duggan är avklarad. Då är det bara drygt en vecka kvar i skolan och då ska vi göra klart vårt projektarbete, lämna in det och presentera det. Därefter är det sommarlov! Jag blir ledig de två första veckorna, vilket ska bli hur skönt som helst. Sedan är det dags för jobb i sju veckor, men då är jag ändå ledig kvällar och helger, och det är inte fy skam det.



Jag har plockat en bukett syrener som ger en underbar doft i hela lägenheten!

Det är så fint ute just nu; grönt och blommor som blommar - älskar´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0