No time for studying

Gahh...  jag som skulle plugga nu på förmiddagen innan det är dags att gå till skolan vid kl 13. Nope, så duktig var ja inte. Istället blev det en lite sovmorgon, disk, tvätt och annat som måste göras. Ja, ja visst är det så; hushållssysslorna måste ju göras de också. Tyvärr.

Igår blev det ett litet inköp i form av jeansskjortan som jag pratade om i förra inlägget. Den var fin och jag är nöjd. Dessutom var den inte så fasligt dyr, endast 200 pix, det tycker jag den var värd. Det blev också tights och leggins, sådana där måste-ha saker. Men jag hade rabatt på H&M så där behövde jag inte lägga ut några pengar.



Ikväll är det dags för Utekravall. Att titta ut genom fönstert gör mig lite oroad då himlen börjar anta en gråaktig nyans, ajajaj. Jaja, förfesten blir inomhus och sedan, väl vid UK, får vi se till att ta plats under partytälten om himlen skulle öppna sig. Hur som hels är jag peppad! Yay!

Nu är det dags för lunch; jag tror det blir pastasallad med soltorkade tomater idag. Hoppas ni får en fin fredag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0