Kvalitetstid

Idag var den första dagen på nästan hela veckan som Jonas och jag har kunnat umgås, eftersom det har varit SOF i fem hela dagar då han har varit upptagen. Dagen har varit lugn då jag inte var den piggaste tjejen på förmiddagen. Det har blivit lite avslappnande läsning i sängen och städning i lägenheten. Sedan gick vi en lite promenad och var även och handlade på Hemköp. Nu ikväll har vi tagit igen alla middagar vi har gått miste om den här veckan genom att laga plankstek. Vi tycker ju både mycket om att laga mat och jag ogillar verkligen att göra det själv, så jag har saknat min lille köksmästare de sensate dagarna. Det var väldigt gott med plankstek och nu är jag mätt som en jag vet inte vad. Jag undrar hur jag ska få i mig Ben & Jerrys Cookie Dough-glass? Jag får väl helt enkelt vänta en stund till.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det gott med planka, kram maritha

2009-05-18 @ 14:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0