Gårdagens SOF

Hej hej! Jag tänkte bjuda på lite bilder från gårdagens festligheter. Det var en väldigt rolig dag med en bra kortege, fint väder, en riktigt trevlig förfest och därefter bra stämning i Folkets Park. Varsågoda:


Lithe Blås tog täten i kortegen


Kortegen gick från Trädgårdstorget till Folkets Park och varade i drygt två timmar


En annan orkester på besök i Linköping


Enligt mig det roligaste ekipaget - Super Mario


Eldsprutare


Här upträdde "Timbuktu" med "Det löser sig", för dem som inte kom in till konserten på Luciakraballen. Roligt!


Snygg orkester som, om jag inte minns fel, kom från Finland


Fortfarande kortege


Super Mario igen


Ishockeylaget , de åkte runt på inlines och spelade


Mange på cykel i kortegen


I-arnas bidrag, resort på Guantanamo. De dansade riktgt snyggt!


Jag och Maria i solen vid slutet av kortegen


Framåt kvällen åkte overallen på och vi hamnade i Ryd på förfest
Det bjöds på whiskey men tyvärr är jag ingen wiskeykännare...


I den snygga baren i korridorsköket bjöds det på Sambuca, riktgt gott!


Hur lik Peter Wahlbeck kan man vara? Galet!


Riktigt rolig förfest med trevliga killar


Sen var det dags att dra sig vidare till SOF-området i Folkets Park


Vi lyssnade när Lithe Blås spelade


Jonas lirade såklart banjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0