Det är mycket nu...

Hej!

Jag hinner inte skriva något längre inlägg idag eftersom det är mycket plugg som ska göras och dessutom ska jag skriva en krönika till Drömmen som ska in i veckan. Inledningsvis är veckorna väldigt hektiska i den här kursen så ni får ha överseende med att det inte blir så många inlägg från min del.

Idag har jag varit på "anställningsintervju", och då menar jag alltså ingen riktig sådan. Jag har nämligen varit på Deloitte och träffat en rekryteringsansvarig som intervjuade mig i syfte att få öva på situationen och få konstruktiv kritik. Det var svåra frågor, men det gick väldigt bra i alla fall! Hon hade inget direkt att anmärka på och berömde mitt CV. Det var väldigt givande kan jag lova, jag har varit på anställningsintervjuer förr, men inte blivit intervjuad av en person vars jobb är att rekrytera.

Väl hemma efter intervjun har det blivit plugg, dock inget effektivt sådant eftersom jag inte alls har haft någon motivation idag.. det har gått segt framåt. Jag funderar på att hoppa över morgondagens seminarium och istället sätta mig och skriva min krönika. Det är ju tusen gånger roligare än att läsa artiklar om styrsystem...

Hoppas ni har roligare saker för er än vad jag har en tisdagskväll som den här! Lyssna på lite Veronica Maggio kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0