Dear diary...

Det finns så mycket man vill ha och behöver här i världen, det ena mer än det andra. Jag är som bekant en student, lever på CSN och får inte så många kronor i månaden. Trots det måste jag tillåta mig själva att shoppa lite då och då, det är ju något jag tycker om att göra och dessutom är jag i behov av saker (gränsen mellan ett behov och att vilja ha är hårfin). För tillfället finns det en hel radda av ting som skulle behöva inhandlas, som sagt den ena viktigare än den andra. Jag behöver:

* En vit transparent t-shirt
* Linnen i alla dess färger och former inför sommaren
* En ljusblå skjorta - vad är en blivande civilekonom utan en ljusblå skjorta?
* Skooor till sommaren med lagom klackhöjd för mig som är ovan
* En fransväska!
* Solbrillor - jag hittar inte mina gamla...
* Jeansshorts
* Fina vardagsklänningar
* Ringar, armband och halsband - kan man någonsin få för mycket av dessa ting?
* Badmintonracket - jag vill spela en gång i veckan och det passade bra in här bland alla kläder...
* Tights, tights och tights ----> tips på hållbara sådana, tack!

Oj, oj, oj... det kanske är tur att jag är snål (läs: ekonomisk) i sådana här lägen. Men faktiskt, ärligt talat, så behöver detta. Det känns lite som en bikt det här, en ångestframkallande sådan.

Oupps, jag glömde nämna att jag behöver (okej, vill ha) en bikini också...



Nu är det definitivt dags att sova. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0