Chilly

Sitter och dricker te och tycker synd om mig själv... halsen gör ont och jag fryser som bara den. Ja, jag har nog fått en släng av den där sjukan som alla tycks ha haft de senaste veckorna, alternativt är drabbade av för tillfället. Jag kanske inte skulle ha tränat igår, det var därefter det bröt ut. Usch, jag har ju inte tid att vara sjuk. Förkylning kan jag väl leva med, men feber orkar jag bara inte med...

Idag har det varit i skolan hela dagen. Det kallas grupparbete. Men faktiskt så har vi kommit en bit på vägen och man börjar se ljuset i tunneln. Nu är det bara att börja plugga inför den där duggan också, vilket jag egentligen borde göra för stunden. Dock överväger jag också att ta en power-nap för att förhoppningsvis piggna till lite. Kan inte min feber blåsa bort?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh nej, har du fått feber oxå din stackare!:(



Hoppas du kryar på dig snabbt!



Puss

2009-05-21 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0