1:a maj

Hej på er!

Idag är det första maj. Redan! Nu börjar man inse att det inte är långt kvar till sommaren. En kurs återstår och jag hoppas jag har tillräckligt med motivation för att fixa den också. Tyvärr börjar ju motivationen och disciplinen att tryta när solen bjuder på fina försommardagar. På tal om fint väder så hade vi tur med det under gårdagen när det var dags för det årliga valborgsfirandet. Jag vågade mig på att spendera dagen med Lithe Blås. Jag har hört vissa klagomål på att jag inte har visat mig under de två år som Jonas har spelat i orkestern så jag ansåg att det var på tiden nu.

Nu måste jag byta om inför träningen. Idag blir det body pump 30 minuter och därefter core. Jag berättar mer om gårdagen senare och kanske till och med att några bilder dyker upp. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0