090514

Hej mina vänner!

Idag har det varit en helt vanlig dag, en dag med plugg, lite halvtaskigt väder men ändå helt okej. Inget speciellt liksom, inte bra, inte dålig. Dagen inleddes med att läsa Saabs årsredovisning. Om det var en trevlig läsning vet jag inte, men det behövde göras. Klockan 10 gick jag till skolan och mötte upp min projektgrupp, om ni inte hade listat ut det innan så kan jag tala om att vi gör ett projekt om Saab. Det blev strategier hit och dit, lunch, Porter, fika, seminarieförberedelser och företagsförvärv i en salig blandning. Jodå, lite fick vi gjort i alla fall, men jag är inget fan av Saab kan jag ju säga. Jag gillar dock Baljans fika; kaffe och klägg (kaka från Delicato eller annan sort) för endast 8 kronor. Studentfika.

Nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på vad jag ska hitta på härnäst. Jonas är på fest, det är ju SOF, så han kommer nog inte hem förrän efter midnatt. Festligheterna drog igång igår och det innebär att han kommer att vara borta större delen av den här veckan. För min del blir det SOF på lördag, vilket jag ser fram emot. Vädret ser lovande ut enligt SMHI, det skulle vara uppskattat med solsken och lite värme.

Hoppas ni får en härlig torsdagsnatt!



Cause heaven ain't close in a place like this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0