Vill ha vår och en fin balkong

God morgon!

Fredag idag! Igen. Som jag brukar säga; veckorna bara flyger förbi och jag hinner knappt med. Galet. men det kanske är så det är att bli äldre. Man upplever kanske tiden annorlunda eftersom man har så mycket att göra hela tiden. Vad vet jag, jag försöker bara hänga med så gott jag kan.

Vilket väder vi har sen då! Skulle inte våren komma nu? Den var ju här och sen blev det kallt och snö igen. Det är väl bara att vänta in den.

På tal om vår och skönare väder; igår satt jag och bläddrade i IKEA:s reklambroschyr som kom på posten. Det fanns massor av fina bilder på altaner, uteplatser och balkonger. Jag blev jättesugen på att fixa vår balkong inför den stundande våren! Som den ser ut nu är det en grön matta på golvet och två korgstolar... inte så mycket för världen med andra ord. För det första skulle ett bord vara på sin plats och för det andra skulle man kunna piffa upp den med lite växter, lyktor och kanske något hylliknande. Det är värt att fundera på. Har man en balkong så ska man utnyttja den! Jag ser fram emot det här lilla projektet. Tänkt vad skönt att kunna sitta ute på en fin balkong i vårsolen och läsa en bok eller plugga lite externredovisning. Det ni!




Nu ska jag ta tag i dagen och göra mig iordning för att sedan göra våfflor med Josse till lunch. Det blir alltså våfflor istället för promenad idag. Vädret var inte på vår sida...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0