Våffellunch, gym och mat

Igår (fredag) var en riktigt trevlig dag måste jag säga! Trots att det snöade konstant hela dagen gjorde jag något bra av den. Som vanligt när Josse och jag har planerat in en promenad är vädret skit. Är det inte regn så är det snö. Det blev alltså ingen promenad... Istället föreslog jag att vi skulle baka våfflor till lunch. Jag tänkte att det var passande då det inte blev några våfflor på våffeldagen. Och det visade sig vara en bra idé. Gott var det och trevligt hade vi! Det fanns mycket att prata om då det var länge sedan vi sågs.


Vi lagade goooda våfflor

Efter en god lunch och som sagt mycket prat blev det träning i gymmet på Campushallen med Jonas och Emil. Skönt med träning innan helgen tycker jag.

På kvällen kom Alma på besök. Vi lagade kyckling med gorgonzola och salami med couscous och sallad till. Min första tanke var att salami lät lite opassande, men ärligt talat var det riktigt gott! Till efterrätt blev det marängswisch! Mumma! Det var en mysig kväll och som sagt en väldigt bra dag!


Chokladsåsen fick man hälla på själv... mmm...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0