Träning och beställning

Nyduschad och hemkommen från träningen sitter jag här och dricker lite te. Idag blev det en sen träning med Maria på Campushallen, det är skönt att komma igång igen. Jag måste verkligen anstränga mig för att komma in i rutinerna efter mitt lilla uppehåll. Nu kan jag varken skylla på att jag är sjuk eller att cykeln är trasig (visserligen hoppade kedjan förut, men det är lätt fixat) så då är det bara att ta sig dit och träna hårt! Smart som jag är tänkte jag boka in lite andra pass inför de kommande dagarna. Det får bli Afro Power Dance imorgon eftermiddag och box (om jag får med mig Jonas) eller cycle på söndag. Då var det ordnat, ibland måste man tydligen ge sig själv lite hjälp på vägen att komma iväg på de där träningspassen.

Om ni varit uppmärksamma kanske ni har noterat att uppdateringen inte varit den bästa de senaste dagrana. Det finns en naturlig förklaring till det som kallas plugg. Som sagt, det är rätt mycket nu.

Lite skamligt är det att erkänna, men idag beställde jag lite till från H&M Shop Online. Det är ju inte mitt fel att de fyller på med nya kläder hela tiden... Faktiskt, för att vara korrekt, tog jag bort lite från en tidigare beställning och lade till lite nya grejer. Egentligen kan man alltså inte säga att jag beställde mer, bara bytte ut lite.


Se vilka snyggingar, svåra att motstå liksom!

Imorgon fredag gott folk! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0