Min lördag

Lördagskvällen är snart över. Vi har suttit och haft det mysigt med tända ljus och ätit fläskfilé, råstekt potatis och sallad. Kvällens underhållning fick Robinson och Lost stå för.

Helgen går fort som vanligt, imorgon är det söndag och sedan drar en ny vecka och en ny kurs igång. Det är så mycket man vill hinna med en helg som den här, när man är helt ledig. Men såklart hinns inte hälften med... Idag har vi varit lite överallt. Först blev det IKEA och Ikanohuset, sedan lite annat ute i Tornby och därefter ÖB. Vi har handlat lite grejer till balkongen, bl.a. ett litet och smidigt bord som jag tror passar bra där. Det blev också ett skrivbord som vi ska ha i en liten hörna i vardagsrummet. Tanken är att det ska bli en plugghörna där då vi känner att vi behöver fler än en arbetsplats så man slipper sitta vid köksbordet och plugga. Det blir nog bra.

Efter alla ärenden var vi bårda helt slut och somnade faktiskt till i soffan en stund. För att piggna till lite efter tuppluren tog vi en uppfriskande promenad  innan det var dags att fixa med maten. Jag har varit konstigt trött hela dagen, men nu kommer jag säkert att få svårt att somna när jag väl ska gå och lägga mig för natten...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0