Fin födelsedag

God kväll!

Idag är dagen efter min födelsedag som verkligen var härlig! Jag var ledig från skolan och kunde lägga plugget åt sidan för ett tag. Dessutom var det underbart vårväder som jag för en gångs skull hade tid att njuta av! På morgonen fick jag frukost på sängen av älsklingen. Han hade skurit upp ananas och kiwi, gjort varma baguetter i ugnen och varm choklad till mig! Den finaste frukosten, eller hur! Jag älskar uppskuren färsk ananas, finns det något godare? Jag får Thailandvibbar bara jag tänker tanken. Där var det en stor tallrik färsk frukt varje dag till frukost! Underbart!

















Okej, det där var kanske inte frukt. Men gott var det! I bildarkivet vet man aldrig vad man hittar...


Jag fick också några presenter av Jonas. Det var en fin blå somrig klänning och underkläder. Han hade faktiskt hittat klänningen alldeles själv och den var verkligen i min smak. Finfin! Under dagen var jag ute i det fina vädret, fikade och var en sväng på stan. Jag köpte något man kan kalla födelsedagspresenter till mig själv, i klädesväg. Jag kan visa er under morgondagen. Framåt kvällen när Jonas kom hem från skolan lagade vi tacopaj; en av favoriträtterna, och bara tog det lugnt och hade det mysigt. Dagen var väldigt bra! Tack för alla fina grattisönskningar!

Nu ska jag sova. Godnattkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0