Bättre sent än aldrig



Här kommer lite bilder från HawaIE-festen, bättre sent än aldrig liksom! Jag var klädd i färgglatt och blommor. Jag försökte göra mig så mycket Hawaii jag kunde, och jag tycker jag lyckades helt okej ändå. En bastkjol hade ju såklart varit toppen, men kanske en annan gång.

Vi inledde kvällen hos Maria borta i studentryd. Hon har ganska nyligen flyttat in i en liten etta där som var riktigt fin! Hanna, Christel, Victoria och hennes kompis dök upp efter ett tag och det blev en trevlig förfest med gott vin och musik.


Victoria och kompisen


Värden själv, så söt så!


Christel och jag (bild lånad av Maria)


Hanna och så jag igen. Jag måste ha varit en riktig linslus den
kvällen för jag dök upp på nästan alla kort... hmm...


Trots att jag under dagen på lördagen inte alls var sugen på att gå ut så blev kvällen riktigt rolig! På NH var det fullt drag och riktigt bra dansmusik. Dock hade vi lite otur när vi skulle hämta ut våra jackor i garderoben innan stängningsdags. Brandlarmet började nämligen att tjuta och alla var tvungna att gå ut i kylan. Som tur var blev det inte så kallt eftersom det var så himla mycket folk som stod och trängdes. Men hur mycket kaos blev det inte när alla skulle in igen tror ni? Jo en aning faktiskt, men vakterna styrde upp det så gott det gick. Det tog sin tid och väl inne igen var det dags att cykla hem. Men riktigt så blev det inte. Jag fortsatte till studentryd igen för att träffa Jonas och några av hans blåskompisar som hade efterfest. Det var en lugn men trevlig sådan där vi satt och pratade. Jag var dock galet trött, vilket kanske inte är så konstigt den tiden på dygnet efter en kväll på nattklubb. Det var trevligt att träffa några från Blåset faktiskt, jag har nämligen lyckats hålla mig borta från dem ganska bra under den tiden Jonas har suttit i styrelsen. De hade till och med börjat betvivla om jag fanns eller om jag bara existerade i Jonas "påhittade värld". Hahaha!

Det var den kvällen det. Nästa gåmg blir det toga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0