Trevlig helg

Hej gott folk!

Nu är även denna helg snart över, den har rusat iväg i en väldig fart faktiskt. Men den har också bjudit på många trevliga stunder kan jag lova!

Igår kom vi till Västervik runt två-tiden, då blev det lite fika hemma och tillfix inför kvällen. Därefter åkte jag till Jonas och hans familj då det var dags att fira den nyblivna 18-åringen. Där var det fullt med folk, presentöppning, mat, tårta, Melodifestival och shotlek. Riktigt lyckat 18-årskalas faktiskt! Vi tog oss vidare ner till stan och Palladium där jag träffade på många trevliga och glada prickar. Till min förvåning var både Micha och Matilda där och det blev en del dans med flickorna. Det var en himla rolig kväll!





Idag har jag bara varit hemma med familjen. Jag blev lite firad på förmiddagen och sedan gick Elin och jag en långpromenad. Jag älskar verkligen att promenera här i Västervik, det är en sådan skillnad mot i Linköping. Jag har kommit på att jag vill bo i en sjöstad i framtiden, och då kan man ju säga att Linköping ligger risigt till.


Vid klockan 16.00 kom släkten för att fira mig i förskott. Det blev fika, presenter och prat. Som alltid är det lika trevligt att träffas då det ofta går ett tag mellan gångerna. Jag fick två sjalar, armband, pengar, presentkort, en eltandborste, en chokladbok, glas, hudvårdsprodukter, godis, ljus och lite annat smått och gott.

Imorgon tar en ny vecka vid och planeringen för den lyder som följande: Träning, skriva artiklar till Drömmen, plugga, grupparbeta, opponera, träna lite till (nu jäklar ska jag vara duktig... igen), eventuellt shopping i Norrköping, promenix med Josse, HawaIE-fest (?) och annat skoj.

Nu är det dags för tv, te och tekakor med familjen.

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAH på Jonas, mins den dansen

lite haha mig också kanske...

2009-03-17 @ 10:22:52
Postat av: Jonas

Lock n loll !

2009-03-17 @ 11:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0