Tentan avklarad

Oj, ledsen för väldigt dålig uppdatering. Men ni vet ju varför, ellerhur? Då bloggen har tagit tid från pluggandet var jag tvungen att låta pluggande ta tid för bloggandet. Jag skrev tentan igår, riktigt skönt att ha ha den avklarad. Det är svårt att säga hur den gick, men jag babblade på på varje fråga så några poäng borde jag ha lyckats skrapa ihop. Jag var nästan inställd på att det skulle komma värre frågor än vad det gjorde. Vi får helt enkelt vänta och se hur det gick, en omtena skulle inte vara hela världen. Det kändes som att jag tryckte in allt i huvudet de två dagarna innan, vilket kanske inte är den bästa metoden för långtidsinlärning. Men det är så det blir är man har två kurser parallellt och den ena kräver mycket mer än den andra.

Idag tog vi en sovmorgon och gick inte upp förrän lite innan 9.30. Skönt! Nu sitter vi vid frukostboret, sen jag jag packa och sedan åker vi till Västervik. Jonas syster, Jennie, fyllde nämligen 18 år i torsdags. Det ska vi fira!

Kram och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jennie

och fira, det gjorde vi! :D

2009-03-15 @ 22:30:01
URL: http://jennieth.blogg.se/
Postat av: Teresia

Det gjorde vi minsann! Och skoj var det! :)

2009-03-16 @ 22:26:58
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0