Nya tag

God morgon!

Ny vecka och ny kurs innebär nya friska tag. I den här kursen, Externredovisning B, uppmuntras man verkligen till att sätta igång med plugget redan från första dagen. Vi kommer nämligen ha dugga (läs: prov) i slutet av varje vecka, under fyra veckors tid. Tre godkända duggor (av fyra) kan väljas som betyg och då "slipper" man göra tentan som ligger i slutet av kursen. Jag ska verkligen försöka ligga i fas och vara duktig under den här kursen för då får man en finfin "belöning"... nämligen mer än en veckas lov! Hur skönt?

Jag och Jonas har pratat om att ta en weekend och åka iväg någonstans. Det vore så himla skönt att komma iväg lite, bara vi två. Som sagt vore Prag underbart såhär på vårkanten. Dock är det inte det lättaste att hitta en helg som passar då det är duggor, Blåsfester, toga, tentor och annat som krockar. Men vi jobbar på det, någon gång ska väl förhoppningsvis gå att spika.

Nu ska jag göra mig redo att gå till skolan.
Hoppas det blir en bra start på den nya veckan!

Kramar

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag hänkar gärna! :D

haha

2009-03-30 @ 18:37:25
URL: http://jennieth.blogg.se/
Postat av: Teresia

Det förstår jag att du vill! Haha! Men du ska ju till Polen, ellerhur!? Jag hoppas verkligen vi kan komma iväg, det vore såå skönt! :)

2009-03-31 @ 10:04:51
URL: http://terla.blogg.se/
Postat av: jennie

Japp polen blir det! Hoppas det blir bra men blir väl inte alls som det skulle varit med Barcelona, men vi får roa oss bäst vi kan :)

Jag är dö sugen på ett varmt land, thailand men också kina! försöker tjata på föräldrarna.

2009-03-31 @ 15:21:15
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0