Helg igen!

Hej och hoppas ni har en trevlig fredagskväll!

Idag har jag varit i skolan från klockan 10 till 16. Det är faktiskt ganska länge för att vara mig, men tiden gick fort. Vi hade gruppmöte och diskuterade kring vårt arbete och dagens opposition. Klockan 13 var det dags att grilla och att grillas. Som tur var gick opponeringen bra och dessutom är det alltid bra att få konstruktiv kritik från utomstående. Efter skoldagen var Jonas mamma förbi på fika och jag fick fina tulpaner! Jonas och jag åkte iväg och handlade lite och sedan var det dags att laga mat. Det blev grillad kyckling, potatiskroketter och sallad. Till det såg vi lite på Let's dance och sedan Lost. Jag tycker att den här säsongen har varit väldigt bra hittills. Ett tag var jag så trött på den serien, allt var så rörigt och man tänkte att det kanske var dags att lägga ner den. Men nu har den ryckt upp sig igen och saker och ting börjar klarna... men ändå inte...såklart...


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0